sunnuntai 10. elokuuta 2014

40. Kisapostausta kisapostauksen perään

Heippa! 

Olin 6.8 keskiviikkona Suojakalliolla seuraestekisoissa hyppäsin 60-70 ja 70-80 luokan. 

Rata tuntui aluksi kauhean vaikealta ja etten oppisi sitä. Loppuen lopuksi rata oli helppo ja yksinkertainen. 

Kiirehän meille meinasi tulla. Lähdimme kisapaikalle hieman myöhässä ja kopissa laitoin rubiinin valmiiksi kunnes tajuttiin että kenkä on irti. Siinä meinasi jo itku tulla että nyt ei päästä kisoihin.. Äkkiä menin tuomaritorniin kysymään saanko ratsastaa viimeisenä, se onnistui. Onneksi oli veikko joka osaa kengittää ja joltakin ihanalta löytyi kengitysvälineet! Kiitos sille :)! 


Pääsin vihdoin verkkaamaan, minusta tuntui että siitä ei tule mitään.. Radalle päästiin ja se meni hyvin. Tulin radalta ja vein jo hevosta pois kun mulle huudettiin että palkintojen jakoon pitää lähtee. VOITIN siis sen koko luokan! Olin tosi onnellinen ja tyytyväinen. 

 
Eihän sitä voinu kun hymyillä! <3 

Kerkesin hyvin käydä kattomassa toisen luokan radan ja verkata kevyesti ennen rataa.. Onneksi isäni ja muutkin kävelytti rubiinia niin sain itse rauhottua välissä. 

Lähdin hyvillä mielin radalle. Perusradan viimeiselle esteelle tuli moka. Olin ratsastamassa väärälle esteelle jonka takia tein voltin ja sain siitä 4 virhepistettä. No aina ei voi voittaa. Kyllä mua ärsytti mutta kyllä se meni ohi. Rubiini oli oma raipas itsensä vaikka olikin kuuma keli. 


<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti